2003-09-24

Finns det lite stolthet kvar, finns det också hopp om bättring

Engvall, Leif
Remixade 70-tals godingar : extra godingar från 80-talet / Leif Engvalls. - Mariefred: Hendrix, p 1999. - 1 CD (ca 73 min.)
Safir: SAF 3001
Inspelat 1976, 1980

Innehåll: Puss och kram = Baby doll / B. Bryant, F. Bryant, R. Wahlman -- Anna / M. Arbex, G. Sandevärn -- Sandy / S. Scott, F. Brink -- Vad skulle du göra / M.-O. Olsson -- Sommardans / S. Englundh, B. Hedlund -- Hello hello / J. Olofsson, Beyer, J. Svedström -- Jag har väntat på solen / R. Scott, S. Wolfe, M. Forsberg -- Kommer kommer inte / R. Wallebom -- Vi börjar om / M.-O. Olsson -- Ring mig / C.-G. Lewerin -- Jag älskar livet / B. Bryant, R. Wallebom -- Quando, quando, quando / T. Renis, A. Testa, M. Åkerlund -- Chanson d'amour / W. Shanklin -- Min egen lilla byväg / R. Wahlman -- Lördagsflirt / R. Wahlman -- Min längtan / H. Löfgren -- Jag har bara ett liv / J. Mandel, B. Lindeborg -- Lycklig sång = Happy song / N. Henderson, R. Wahlman -- Besame mucho señora / Rofferi, R. Wahlman -- A little bit more / B. Gosh -- Gävlevisan = Okie from Muskogee / M. Haggard, R. Burries, K. Liungman -- Som ett eko utan svar / H. Angréus -- Finns det lite stolthet kvar, finns det också hopp om bättring = Let's make a better world / E.K. Johnson, P. Rogefeldt -- Our day will come / B. Hilliard, M. Garson

Inga kommentarer: